søndag 12. desember 2010

1 Desember ble den lille prinsen født:)

Da er det jammen blitt 12 desember...tiden går fort når man bor på et sykehus og man ikke er i smafunnet der ute.. Jeg begynte friskt med mappelevering og festival, men så bestemte sønnen min seg for at han ville bli født 6 uker før tiden!

Keisersnitt 1 desember- en flott dag å bli født på:) Da jeg endelig ble skrevet ut, ble jeg flyttet til nyfødt avdelingen og bor der ennå. Gjør alt for at han skal klare å lære å spise selv. Heldigvis er han frisk, sterk og rolig ellers:) Meen før han kan komme hjem må han klare å spise.

Det blir lite skole på meg for tiden- Den går i amming, veging, pumping, mating, stelling- som regel en times tid....å så skal det gjøres igjen om to timer og vips så har det gått et døgn til.:o

Ser at dere andre har gjort masse stilig arbeid:) Gleder meg til jeg kan gå igang igjen:D

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med en UTROLIG skjønn liten keiser. Han var bare helt fortryllende skjønn Silje <3

    Håper du får system på matinging, så får dere kanskje feire jul hjemme? Vet ikke hvor lang tid sånn tar jeg.. Minste min (som nå er straks 6 år, fytti så fort det går) ble født rett før jul hun å, det er helt fantastisk å ha bitteliten bebi i jula <3

    PS: Du ser fantastisk bra ut. Pene mamma´n!

    SvarSlett
  2. Takk for melding:) Matingen går litt bedre for hver dag , så har fått beskjed om at vi får komme hjem til Jul:D Gleder meg veldig! Og tror det blir en ektra spennende førjulstid i årene som kommer :)

    Takk for komplimentet;) føler meg ganske trøtt-så hyggelig å høre:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med den lille :)

    SvarSlett