fredag 23. september 2011

Kjøkken bakgrunn

Jah..da er jeg endelig praktisk i gang med oppgaven:) Etter mye reaserch, skissing osv..har jeg begynt å ta bilder! Første bilde er kjøkkenet mitt. Det skal være produktet og bakgrunnen i bildene mine. Tar derfor et bilde først som er et "nesten strippet kjøkken". Så legger vi til acsessories til de neste tidsbildene:)



Første utkast skissse til ideen:)


Ideen er da å ha kjøkken som basis. Deretter ta et bilde for hvert tiår, hvor jeg har "kulisser" fra den tiden og klær osv som viser tiden:) Lurer også på å ha reklametekster..eks: Tiden går ...men Vestlandskjøkkenet består...;) Husfrua forandrerer seg med tiden, men kjøkken er av god kvalitet og passer inn i tidsskiftene- så det  tåler det meste både fra bruk og den kresne husfruas kjøkken smak;) Det kan bli en morro oppgave å ta bilder her;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar