mandag 3. oktober 2011

KONSEPT!

Produktet er kjøkken, så var det å velge konsept ide! Jeg har laget tre forskjellige ideer som "kunden" sammen med meg da skal ta et valg på :)

1) Barn på kjøkkenet gjennom tidene
Her er bilde av Maya - en 7 åringen i 2011.

Ideen hadde da å hatt fire ulike tiår, hvor man viste hvordan kjøkkenet har blitt brukt av barn i de forskjellige årene.

Her ville jeg brukt mye farger, da det er rett for barn:) Noe friskt og spennende!










2) The housewife though time!;)

Kvinnens forandring på kjøkkenet gjennom tiden

Husfrua har vært en viktig del av vår historie. Hun har forandret seg mye gjennom tidene, i form av bedre likestilling og mer selvtillit.

Selfølgelig har kultur, trender, samfunn og teknologi gjort sitt også. Her ville jeg hatt farger og svarthvitt i bildene.
Noe som viser tiden bilde skal være i best mulig. Det gir bilde bedre presentasjon av tiåret bilde skal representere.













3) Mannen på kjøkkenet i fire forskjellige tiår
Mannen i 2011, som også har lært seg å "gjøre mange ting på en gang";P

Her har jeg tatt inn litt humor også da, for å vise at han kan både trene, finne oppskrifter og forberede mat samtidig;)

Disse bildene ville jeg valgt å ha i svart hvitt, fordi de skulle vise litt mer maskulinitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar