mandag 6. september 2010

9 Skisser av av illustrasjonen i markedsføringproduktet!

Da har jeg tatt valgt et av mine markedsføringsprodukt- nemlig menyen. Jeg har så tatt utgangspunkt i kafe skissene mine og min eksempel kafe: Kafe Katt og laget 9 forskjellige skisser av illustrasjonen til mitt valgte markedsføringsprosjekt: Menyen!:D

















Slik ser kafe katts logo ut. Den kommer til å være liten i skissene, det kommer menyteksten også- slik at jeg skriver de her, slik at man får følelsen av atmosfæren også. Nedenfor vil dere da se skisse illustrasjonene i små eksempler. Menyen består av:

* KATTELATTE.................kr 33,-
* KATTECHINO.................kr 33,-
* KAFFE KATT..................kr 33,-
* KATT ESPRESS..............kr 33,-

* ADELES TUNASANDWITCH.......................kr  49,-
* OST OG SKINKE JAMMER...........................kr  49,-

* KATTS VELSMAKENDE FISKESUPPE......kr  89,-
* LUSKENS REKESALAT................................kr  99,-

* FIGENSCHAUS KAMSKJELL DELIGHT....kr  129,-
* FRK WISKAS´S KJØTTBOLLER..................kr  109,-
* PJUSKENS BIFF MED VEGGIS....................kr  129,-

* FELIX´S SJOKOLADE NYTELSE.................kr  69,-
* LURVENS EPLE SURPRISE..........................kr  69,-

1 GRATIS KATTELATTE KOMMER TIL HVER MIDDAG!;)









































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar