onsdag 22. september 2010

uke 5 bildebehandlings oppgave

Jeg har valgt en ananas juice kartong og tenkte derfor at det passet med et litt eksotisk bilde i bakgrunnen.Så kom jeg på at det hadde jeg liggende fra en surfetur i fjor, sandvesanden på Karmøy kan være ganske så eksotisk på den rette dagen;)

Jeg har ikke gjort så mye hokus pokus, men jeg tror på sitatet: Det enkle er ofte det beste! Her synes jeg budskapet kommer bra frem uten masse forstyrrelser. Finner man et bakgrunnsbilde, eller portrettbilde som sier mye, trenger man mindre tekst for å få fram følelsen man ønsker;)

Hvis jeg skal gi meg selv kritikk her , så er jeg litt usikker på hvor mange kartonger jeg burde ha i bildet. Om jeg burde kun hatt en stor en eller om det ga noe med de små? hva synes du?:)

Jeg har laget to reklamebilder siden jeg var så godt i gang!





















2 kommentarer:

  1. Stilig! Likte aller best det nederste. Og syns det e riktig antall kartonger, kan fort bli støy om det blir for mye. Som du sier: det enkle er ofte det beste(geniale ; )

    SvarSlett
  2. takk for kommentar:)hyggelig å få positiv respons. Ja , jeg burde nok tatt bort den kartongen jeg har på fanget i det første bildet..da hadde det kanskje blitt litt mer ro:)

    SvarSlett