søndag 5. september 2010

KAFE´Tegninger;)

Atomsfæren av kafeen var brusende.Solen strålte inn i kafeen, båtene vugget rolig utenfor ved kaikanten. Det er lørdag og tidlig kveld, folk har begynt å komme ut til byen. Her er det mest unge  trendy mennesker. De spiser, kaffen blir snart byttet ut med et glass med drikke av noe slag. De er middags gjester, vennepar, unge mennesker klar for helgemorro;)













































































Å sitte i det offentlige rom å tegne er bare gøy. Jeg er fotograf til vanlig og har i alle år vært facinert av mennesker og rom. Vanligvis om jeg er på kafe bruker jeg tid på å bare se rundt meg, andre mennesker kan gi inspirasjon til nye bilder. Alle har forskjellig stil, væremåter etc. Sitter man å ser rundt seg på kafeer får man med seg mange livshistorier, mange karakterer og spennende menneskertyper. 

Jeg er ikke spesielt god til å tegne, slik at jeg ville ikke likt om jeg dro oppmerksonhet , slik at noen ville komme for å se hva jeg tegner. Men får jeg sitte i fred og ha ro, kose meg med en kopp kaffe og se på mennesker, er det enda kjekkere å tegne. Her er der jo motiver over alt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar